ABOUT LINKS TAG
about


I'm a little cookie, yes i am and i was made by the cookie man and on my way from the cookie pan. a little piece broke off of me but i can taste just as good, uh-huh as a regular cookie can.


New life. // Thursday 21 August 2014
07:05
Hahahaahhaahhahahahahahaahahahaa.

Akhirnya, ingt jugak aku dkt password blog "sangkak" ni. You know what, dah bertahun berbulan beberapa minit beberapa jam beberapa saa aku nak ingt password ni. Aduh, sakit hati siaa. Okay okay, let me start our story this night. Now, aku dah 16 tahun. *maybe hahahaa atau mungkin 15 tahun yelah sbb belm 8.12 lagi heehehe. Dulu yelah budak "sekolah" now aku budak "kolej" katanyaaaaaaa. Ko grase? Tak ke ayat aku nk kena pijak? Hahahaha kanz. Belajar dkt Kolej Vokasional Lebuh Cator, Ipoh je mampu diknon. Nk belajar tinggi mana pun kalau tetap niat tu ada perasaan "malas" tak kemana jugak nyah. 

Kvlc best, not bad. Yelah setiap ada kekurangan dan ada kelebihannya. Ada ke kelebihannya? ups, hahahaha. Sometimes kv ni mcm sangkak sikit. Agak mendap pun hado yelah dgn suasana keliling, Yelah kebykkan pemikiran kolot. Hahahaha. Idk why, but seriously beb otak diaorg kdg kdg agak kolot sesgt. Bosan smbang dgn org kolot. Aduhhhhhh sentap habis diknon! Aku lebih suka org yg jenis satu kepala, sbb senang "nganjing" sesama. Hahahahaahhaah k stop nyah! Smbng cerita tadi...............

Okay *lap peluh*. Now aku kelas dkt T1TP, its stand for Tahun Satu Teknologi Pembinaan. Sebenarnya, sesiapa yg tak tahu tntg Kolej Vokasional aka KV ni baru dua tahun. Act iols ni batch yg kedua lah. Kita org akan belajar smpai 4tahun, tpi keluar dpt Diploma terus, Cun kan? Tapi kalau malas, tk guna, tkdtg class lah itu lah ini lah. Susah jugak kau nk lepas Dip ni. Ko ingt ko chantek? ups, haha. Sebelum dipanggil Kolej Vokasional, ianya dikenali sebagai Sekolah Menengah Teknik. Kv ni kiranya haptudate lah uols. Alaaaa nk jugak feeling skali ssekala. 

Kv ada junior ada senior. Kitaorg dikenali junior lah. Alaaa omey omey gitu. Defaq! hahaha. Most senior yg aku kenal, semua baik. So far bolehlah~ tapi yg mcm kurang dikenali, tak dikenali mmg tak puas hati memnjg. Jln sikit je ade je nk dikutuk, diam jelah mampu nok. Kalau boleh dulu, nk dekat sebulan aku kena tahan telinga dgn mukut cibai-cibai sekalian tu. Tapi whatever, mulut org tkboleh tutup. So buat dunno jelah. Takkan nak menjawab, nak aku gaduh ke apa? hahaha penat menjawab dgn gaduh weh. so better kita diam. 

Iols dalam kelas ada bestie iaitu Zainal atau dikenali Jenal. Hahaha tahu knp aku pnggil dia jenal? Sbb aku yg gelarkan, Akulah pencetusnya, hahah mulanya saje ngusik dia "weh nama kau kg sgt lah, aku tukar jenal ah. kan? "suka hati kau lah" hahahaha. AKu ingt aku je yg pnggil dia, tapi tak sangka smpai cikgu, budak kelas lain, senior yg "kamcing" dgn kitaorg panggil dia mcmtu jugak, rasa kelakar doh kalau pikir balik, hahahaa. then, eavy. or should i call, Eavy Andrie. She's diva in our class. Sorry babe, but I'm more diva than you *peace yoww* hahaha. dia baik, cantik angattttt *tgn ats bahu* but she's too kind for me. Dia mmg nmpk sombong, tpi dah kenal. Hm kauuuu, hahhaha :D Kwan dgn Jenal and Eavy ni kalau boleh everyday GELAK. Boleh dikatakan nonstop! hahahaha.Syaza pun kawan aku, Zarith also dan lain lain lagi.

Tgn dh penat menaip. So, akan dismbg kan lagi nnti. See you soon! bye xoxo